sábado, 27 de octubre de 2012

El per què d'aquest bloc


La rutina diària passa per encendre l’ordinador i connectar-me a Internet. Acostumo a mirar sempre les mateixes pàgines. M’informo de l’actualitat, interactuo amb els meus contactes, consulto amb esperança les noves ofertes de feina, obro el correu electrònic, etc. Però alguns dies, després de fer tot això, em pregunto, i ara què? Sembla gairebé impossible fer-se aquesta pregunta davant la infinitat de possibilitats que ofereix la xarxa. Però per a mi no era suficient.

Llavors, vaig començar a donar-li voltes a l’idea de fer-me un bloc. Si més no, de què he de parlar jo, em preguntava. Passat un temps, he entès que la blogsfera m’està brindant un lloc. A partir d’ara i davant tot l’allau d’informació i interacció de la xarxa ja no podré dir : - i ara què? Sinó que a partir d’ara dic: Ara sí! Ara neix el meu bloc. Ara tinc una excusa més per poder escriure.

No hay comentarios:

Publicar un comentario